Sent

Klockan slog läggdags för länge sen så jag tänkte bara skriva en kort rad.

Dagen idag har varit helt perfekt! En underbar dag med mycket roligt, behövligt och mysigt ;)

Imorse fick jag sov morgon till kl 8;00. Åt fruktost med familjen, skjutsade Sebastian till dagis, åkte till stallet, red hem så Adde fick beta på gården, packade in barnen och Linus i bilen och körde till dollar store, handlade, hem och städade, tvättade, bytte gardiner, hämtade sebbe och Filip på dagis, var ute och lekte, myste med kaninen, lagade middag och sen åkte till jobbet. På jobbet satt vi ute och solade och drack kaffe från 17 till 20 :) helt underbart mysigt!

Nu har jag kommit hem från jobbet, tittat på film med Linus och nu ligger jag i sängen och väntar på att bli trött.. Snart händer det nog ;)

Imorgon blir det dagis för sebbe. Jag är ledig och ska hoppa på Adde tidigt på morgonen. Sen ska vi mysa ute i solen hela dagen.. Jag är faktiskt ledig!!

Bilder från dagen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0