Orolig

Vet inte vad de är med Sebastian. Från att han la sig vid 20 tiden på kvällen till kl 06 på morgonen så vaknade ungen 6 gånger!! Herregud.. Han vaknade och var ledsen varje gång. Mardrömmar tänkte ja först. Och nu har han vaknat 2 gånger redan och kl är inte ens 23! Fattar inte varför han är så orolig..

Idag hade jag första dagen på nya jobbet. De kändes jätte bra faktiskt. Dock MYCKET, MYCKET lugnare än vad man är van vid. Men de går nog att vänja sig vid ;)

Imorgon och på söndag jobbar jag på Orsa gården och på måndag på nya jobbet. Ingen rast och ingen vila ;)
MEN till helgen då det ska bli 25 grader då är jag allt ledig! Då kommer vi spendera hela helgen i stugan kan jag lova.

Imorgon när Sebastian vaknar kommer han få en överraskning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0