Jobbet

Sitter på jobbet. Alla boende har lagt dig så nu ska jag bara sitta och vänta tills klockan slår 21:30 då jag slutar :)
Hinner inte mer än hem och sova sen börjar jag igen 06:45 - 15:30.

Trots att jag började kl 13 idag så har vi hunnit med mycket. Direkt på morgonen så gick vi ut och Sebastian kollade på sin nya kanin. Han myste med honom en massa. Kaninen har fått namnet flex från ett x-box spel :)

Vid 08 åkte jag och sebastian till stallet och fixade, vid 9:30 åkte jag, Marwin och leya upp till mamma. Sebastian och Linus åkte på drag racing på tallhed.
Hem vid 11.. Malin och Thilia var hemma hos oss och drack kaffe och lekte. Sen kom Linus hem och tog över och jag åkte till jobbet. Nu har jag snart jobbat klart... Saknar dom där hemma massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0