Härligt!

De finns inget bättre än sol och värme! Man blir så glad och får en massa extra energi :)

Som jag skrev tidigare så har vi vart ute hela förmiddagen och även eftermiddagen. Jag hämtade Sebastian och Filip från dagis. Som var såå kokheta ( deras ord val ) så dom fick springa runt i bara kalsonger ute. De hoppade stutsmattan och lekte med kaninen i kaninhagen. Jag ställde fram nybakade kakor och saft så altanen så vi filade och hade de mysigt. Sen fortsatte vi måla huset medans leya sov i vagnen och de andra barnen lekte ute. Sen var det middags dags. Vid 17:30 åkte jag, Marwin och sebbe på fotbolls träning. Sebastian ska spela cup!! Hemma match om 2 veckor. Spännande :)

Nu har vi bara hunnit komma hem och badat alla barnen efter den svettiga utedagen. Linus lägger de två små medans Sebastian sitter och spelar x box en stund innan även han ska hoppa i säng.

Imorgon blir det jobb för hela slanten. Börjar 06:45.. Mindre roligt att jobba hela dagen när det ska bli så fint väder.

Bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0