Fredag och halsfluss...

Ursäkta för min dåliga uppdatering. Har varit sjuk de senaste 3 dagarna. Har haft feber och jätte ont i halsen. Var på vårdcentralen idag och fick konstaterat att jag har halsfluss så nu blir det kåvepelin i 10 dagar!
Roligt? Nä.. inte så!

Annars har det väl inte hänt s¨å jätte mycket. förutom idag så har vi ju haft fint väder några dagar. Vi håller på med sandlådan ute och Linus har byggt ett stort fotbollsmål till Sebastian.
Jag har mest hållt mig inne då jag har varit sjuk. Har legat på soffan mesta dels av tiden.. Förutom när barnen ska ha mat, bytas blöja eller annat sånt. Tur att Linus har varit hemma.

Linus har varit på BVC med Leya. 4,5 månad är hon nu. Väger 6800 g.
Allt såg bra ut. Lång och smal som sina syskon.

Nu är det snart middag sen är det dags för Fredagsmys. Först blir det mys med barnen till en barnfilm och godis. Sen blir det vuxen mys för oss vuxna till filmen Salt :)

Ha en trevlig fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0