Torsdag

Dagen igår gick också i raket fart. Linus skjutsade Sebastian till dagis vid 09. Då satt jag igång med dammsugning och skurning av golv. Tvättade en massa vanliga kläder och sen barnens ytterkläder efter dagen innan då vi lekte ute i spöregn :P

När Linus kom hem så började han tvätta bilen och städa ur den. Leya låg och sov och jag och Marwin lekte på gården. Han är helt galen i cyklar nu han också.. Problemet är bara att han verkligen inte kan cykla själv så då får man gå runt och putta honom.. Aj i ryggan man jag lova. Varje gång jag stannade och skulle strecka på ryggen så gärnade han grina hysteriskt. Så det var bara att fortsätta. Kände mig som ringaren i notreham när jag var klar.

På eftermiddagen fick vi besök av min bror, min syster och min syster dotter Thilia. Sen var det dags för middag och läggning av barnen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0