Tålamodet = tvär slut

Puh, suck och blä. Denna dag har minst sagt tagit på krafterna!

Sebastian har varit över speedad, leya gnällig som tusan och Marwin har varit såå mammig. Blä säger jag bara! Mitt tålamod är helt slut och det är skönt att dagen snart är över.

På råga på allt så har jag varit så jävla arg av en annan anledning. Linus var som sagt och köpte en tvättmaskin idag av en tjej från grann orten. "nästan som ny, aldrig varit några fel" nähä?! När vi kom hem och kopplade in den så sprutar det ut vatten ur lyckan. När vi kollar närmare så ser vi att gummit i ringen på luckan är helt sönder. Vi försöker ring tjejen vi köpte den av för att få lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka men hon vägrar svara på telefon och sms. Har försökt hitta adressen till vart hon bor men de är menlöst. Blir så jävla arg! Dyr jävla tvättmaskin som funkar sämre än den trasiga vi hade innan. Vilken jävla människa alltså!

Hoppas på en bättre dag imorgon. På morgonen ska vi åka ner på klubben och träna Adde sen ska vi ner på isen i fin vädret :)

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0