Sovmorgon

Tackar Marwin för sovmorgon till hela 06:30 :)

Just nu springer Marwin runt med Linus bandyklubba och har jätte roligt, Sebastian, Leya och Linus sover fortfarande skönt. Men det gör mig ingenting att jag fick gå upp. Kände mig för en gångskull utvilad när jag vaknade :) Så skönt!

Som sagt så hade vi tacokväll igår. Min syster Malin kom förbi efter jobbet och gjorde oss sällskap. Efter maten så badade pojkarna och sen var det dags för Marwin att lägga sig och sen var det fredagsmys med Sebastian. Han åt chips och kollade på film.

Idag då? Ska upp till stallet och mocka på morgonen. Tänkte att jag skulle rida men vi får se hur halt de är.. Mamma longcherade igår och han gick närstan omkull för det var så halt. =/ Får se vad jag hittar på.
Annars har jag ingenting planerat för Lördagen. Men något roligt ska man väl hitta på ;)

Nu ska jag iaf ta tag i tvätten igen. 2 maskiner om dagen och vi är "bara" 5 personer. Tänk då tvättbergen för de som är med i familjen annurlunda... Mina tvättberg är säkert ingenting för dom :P

Våra hästar:


Jag och Joey. Ett sto som nu är dräktigt. Ska ha föl i Maj :)


Adde och jag. En valack på 7 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0