Söndag!

En helt underbar Söndag med fint väder och mycket att göra. Vaknade utvilad vid 07 faktiskt. Åt en mysig frukost med familjen. Åkte till stallet vid 09 och mockade och släppte ut Adde. När jag kom hem gjorde jag lunch. Vi åt sen kom barnens farfar på besök och med sig hade han fika. Mumsigt :)
Efter han hade åkt hem så gick vi ut och lekte i det fina vädret. Vi gjorde en hinderbara och lekte gladiatorerna :)

Vid 13 åkte jag och Sebastian till ridklubben för att kolla på när Malin red för Fredrik. Det gick jätte bra och Adde sköte sig bra :)
Nu har barnen målat och jag och Linus har druckit kaffe. Snart blir det ut igen och leka i det fina vädret innan det är dags för middag.

Jag bara älskar våren. Man blir så glad när solen är framme och man får en hel del extra energi bara av att titta ut på solen!

Här kommer lite mer bilder från dagen. Jag älskar även våran nya digital kamera ;)


Frukost.


Marwin


Gladiator och utmanare :P


gladiatorn på hinderbanan.



Nu ska jag ta med mig barnen och kaffekoppen ut i solen :)
Ha en fortsatt bra SÖndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0