Slut i rutan..

Ja, jag vet att jag ofta tjatar om hur trött jag är och hur tidigt barnen går upp på morgonen MEN idag är det synd om mig! Flera gånger under dagen har jag känt att jag hade kunnat göra vad som helst för att få sova. När jag är själv med barnen dag och natt så blir jag så slut i kropp och själ. De går bra att vara själv men de är de med sömnen som förstör och gör att man inte orkar. Har jag fått sova sammanhängande i iaf 6 timmar så brukar jag vara pigg och glad.
Nog om sömn..

Nu ligger jag i sängen. Tidigt jag vet men som sagt så är jag lite trött ;) de har ende varit en bra dag.. Har ridit Adde, lekt ute med barnen, målat med barnen, lagat lunch och middag och tvättat en massa kläder och mattor. Har inte dammsugat eller torkat golvet så det ligger över mig.. Hatar skitit golv!! Hunden fäller som tusan nu så det hjälper ju till. Aja, får fixa det imorgon.
Nu ska jag sova! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0