Middag

Nu är det lugnt i stugan på Sandhed igen. Vi har haft en jätte trevlig kväll med god mat och mycket skratt. Efter de två små hade lagt sig så tittade vi alla på gladiatorerna och åt godis. Sebastian kom inte i säng förns vid 22 vilket är väldigt sent för honom som brukar lägga sig innan 20 annars. Han mådde så bra då när han fick all uppmärksamhet av alla 4a :) mycket mys och ryggkliande.

Nu är jag suuuper trött och tänker faktiskt vara tråkig och gå och lägga mig. Marwin väckte mig vid 05:20 imorse så dagen har varit lång som vanligt.

Tänkte jag skulle försöka lägga ut något kort från igår när vi var nere på lekplatsen med ungarna. Får hålla tummarna för att de funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0