Måndag

Kl är 22 och jag är helt slut efter denna händelserika dag. Dagen började tidigt.. Innan kl 6. Efter gröten och Alla andra morgon bestyr skjutsade jag Sebastian till dagis sen for jag iväg mot stallet där jag mockade och promenerade Adde. När jag kom hämtade jag upp resten av familjen och åkte och handlade mat, spån och lister. Hämtade hem Sebastian gjorde vi också. Hemma plockade jag och städade medans Linus målade lister. Efter mellis var vi ute i den sköna vår solen och passade även på att röja på gården. Plockade bland annat bort alla vinter leksaker som sparkar, madrasser och bobbar. Linus bror, kusin och en vän kom på besök. Grabbarna var ute och lekte med barnen medans jag gick in och slängde ihop en äppel paj. Så när de kom in bjöds alla på paj och kaffe.. Saft till barnen. Ja, inte långt efter det gjorde jag middag. De blev en jätte god curry, kyckling gryta.

Sen var dagen nästan slut och barnen skulle läggas. De senaste timmen har jag underhållit mig med plock och hängning av tvätt medans Linus har varit och spelat bandy.

Som sagt så är jag nu helt slut så jag ska gå och lägga mig bara jag orkar resa mig upp från soffan ;)

Imorgon är det en ny dag och jag hoppas på fin väder även då! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0