Kväller i Stugan.

Som sagt så har det varit en jätte bra dag! Kl är över 20 och jag är inte det minsta trött.. De är inte ofta det händer ;) Den senaste veckan han jag lagt mig innan 21 varje dag :D

Barnen har precis lagt sig. De vart lite senare än vanlig för vi hade en sen middag eftersom vi var ute på länge på gården sen vid 18 så tog Linus och Sebastian en raggartur i raggarbilen. När dom kom hem så badade vi alla barnen och sen kollade vi på filmen björnbröder.

Imorgon är det Måndag och de är dagis för Sebastian. Vi andra ska åka in till Mora och handla de sista till Sebastians kalas på Tisdag. 5 hela år blir Sebastian då! Jag har varit mamma nu i 5 år. Känns helt otroligt!
Tiden går för fort. Dessa 5 år har gått jätte fort. Tänk om de nästa fem år går lika fort.. Då är Sebastian 10 år, Marwin 7 år och Leya 6 år (Om man räknar år, inte månader.  Herregud! Kan inte tänka mig ha så stora barn... Jag var ju nyss 10 år :D

Nu ska jag hänga en tvätt sen ska jag och Linus se film. Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0