Godis

Sitter i soffan med Sebastian och äter godis och kollar på gladiatorerna. Marwin och leya sover och Linus är ute och roar sig. Så jag och Sebastian har mys i soffan själva. De är skönt att rå om honom lite själv :)

Vi har haft en jätte bra dag. Först tog jag med mig sebbe och Marwin hem till mamma. Barnen var inne och lekte med henne medans jag fixade i stallet. Sen hem och göra lunch. Vid 14 kom min bror och hans dotter hit. Vi var ute i vår solen. Barnen lekte, vi drack kaffe och solade och Leya sov i vagnen. Efter de var det dags för middag. Nu har de minsta somnat som sagt och jag har lite egen tid med Sebastian.

En underbar lördag :)

Bjuder på en bild på mig och Marwin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0