Full rulle

Här hemma går de i 150 hela tiden. Linus åkte och jobbade igen så imorse skulle jag fixa allting själv med alla 3 barnen innan jag skulle skjutsa Sebastian till dagis. Efter jag hade gjort de åkte jag, Marwin och Leya och handlade. Gud vad tungt och jobbigt de är att göra själv med dom! Leyas bilbarnstol får precis plats i kundvagnen så Marwin får inte plats i så honom får jag ha på höften. Sen när man är klar så. Ska man bära Leyas stol, Marwin och samtidigt bära alla kassar. Kan ju iaf berätta att man blir lagomt svettig sen när man har fått in alla kassar och barn i bilen :)

Nu är vi iaf hemma. Marwin har kollat på gummi Björn på dator och leya har legat i baby gymmet medans jag har dammsugit och städat toaletten. Nu tar jag en pause och leker lite med barnen. När dom ska sova efter lunchen ska jag ta hand om all tvätt. Sen är det dags att hämta hem Sebastian från dagis.

Nog finns det att göra alltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0