Borlänge.

Idag har vi varit i Borlänge. Skulle åka och kolla på bil med smet in på Kupolen också ;)
Vi hittade ingen bil som vi tyckte om men hittade en del annat på kupolen.
Barnen fick lite kläder, Jag fick kläder och parfym, Linus fick skor & kläder.
Vi köpte lite presenter till Sebastian också som fyller år den 27 mars.  Sen var vi in på rusta och köpte mattor. FAN va dyrt de är med ryamattor! Och endå är det billigt på rusta. 600 kr för en mattjävel. =/

Linus är nu på bandy och jag har städat och vikt x antal kg tvätt. Alltid lika roligt ;)
På något konstigt vis så har det blivit att tvätten är "min" syssla. Kanske för att jag vill ha det på mitt vis? Annars hjälps vi åt med sysslorna hemma. Dock så blir det ju såklart att det mesta gör jag efftersom han jobbar borta. Men maten och tvätten är något som är mitt..
Hur gör ni där hemma med fördelningen av hemma sysslor?

Nu ska jag sätta mig och kolla på tv´n lite innan de är dags att lägga sig i sängen.
Imorsen blir det fart och fläkt nere på campingen. speed weekend! Vi ska självklart åka dit. Sebastian ser ifram emot det jätte mycket.. Våran motor galna pöjk ;)

Ett kort på Mig, Linus och Sebastian. Taget i slutet av mars förra året. Leya låg i magen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0