Äntligen!

Åh vad jag har druckit kaffe denna morgon! Närmare bestämt 6 koppar. Men de behövdes kan jag lova. Kl 02 vakande Marwin och grina. Gjorde välling till honom men har somnade inte om direkt utan grinade och var arg så han väckte upp leya. Vid 03 fick jag henne att somna om. Kl 03:15 kom Sebastian in i rummet och var jätte ledsen för han hade drömt en mardröm. Så fick lägga sig i sängen med oss. Tog ett tag att få honom lugn så han kunde somna om. Kanske somnade vid 04 och sen skulle Marwin upp kl 05:20. DÅ var jag inte på bra humör kan lova!

Kl är ny 08:30 och vi har ätit frukost och alla barn är påklädda.
Snart ska vi iväg till stallet. Adde ska hoppas idag :) får se hur det går!

Linus kommer hem mitt på dagen. Äntligen! Ikväll blir de tacos och fredagsmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0