Söndag

En helt underbar söndag.. Hemma! Så skönt.

Vi åkte på morgonen till Ica Maxi och köpte en pool. en 3d pool ;)
Hem och städade och jag tog tag i all tvätt som har växt de senaste dagarna. Vi var ute och leke länge också. Barnen älskar verkligen sin nya sandlåda!
Vi började sen att fixa med massa mat. Hela min familj kom hit och åt med oss ute på altanen. Barnen lekte för fullt från ca 15:30 tills för en liten liten stund sen. Marwin och Leya somnade ovaggade vid 21. Sebastian är fortfarande vaken men ska snart lägga sig.

Imorgon ringer dom från falun och medelar när vi ska tillbaka till Falun för ett EG test och magnet röntgen.

Imorgon ska jag även ut och rida på min "lilla" häst som fått stå sen i Torsdag. Men vad ska man göra?

Nu ska jag vika en massa tvätt och sånt kul.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0