Midsommar <3

Midsommar dagen idag. Marwin gick upp 05:15 imorse. Lagomt roligt ;) Men som tur var så gick jag och la mig tidigt igår. vid 23 låg jag redan.
 
Midsommar afton började med att jag åkte till stallet tidigt på morgonen och gjorde klart i stallet. Sen hem och klädde på barnen och packade in dom i bilen. Sebastian skulle springa Orsakajt´n.
Åh vad duktig han är. Och uthållig. Sprang hela vägen och kom i topp 10.
Stolt Mamma ;)
 
Sebastian med sina kusin Filip och Ebba.
 
Vi kom hem vid 12. Ställde mig och lagade lunch och städade lite.. Hann även med att klIppa Linus hår.
Vid 14 åkte jag till stallet och lunchade hästarna sen vidare till jobbet.
Hade de trevligt även på jobbet med gott sällskap och gooood mat :)
Linus och barnen åkte upp till stugan och firade midsommar med hans släkt. Små barnen la han hemma sen så när jag kom hem så åkte han upp igen. Linus och Sebastian sover där inatt.
Jag och småbarnen åker upp vid lunch för lite stekt sill lunch ;)
Under förmiddagen så ska vi också hinna med att åka och heja på brorsan som kör drag racing i helgen.
 
Ikväll ska jag ut på rajraj tror jag ;) Shan banan it the shit.. right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0