Måndag

På förmiddagen var vi och storhandlade. När vi kom hem så åkte jag direkt till stallet och red bästa Adde. Jag gjorde sen småost tills Sebastian och Filip kom hem. Alla barnen (förutom Leya) älskade tunnbröd med småost.. Även vi vuxna såklart :) vi har hunnit varit ute och lekt emellan regnskurarna.
Efter att vi hade ätit middag så åkte Filip hem och alla barnen har nu badat. Snart läggdags. De ska bli skönt då jag har så jävla ont i ryggen! Vill bara ligga raklång i soffan. Då gör det som minst ont.

Imorgon ska hästen ridas direkt på morgon, Sen ska Sebastien skjutas till dagis. Vid 15:30 ska jag på möte på ASSRE. Kl 17:30 har Sebastians fotbollslag sista träningen inför helgens cup.

Marwin leker bebis och en bild på Adde från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0