Falun

Igår var Linus med Sebastian till Falun igen för yttligare tester. Jag och små barnen var hemma. Vi var till stallet och grejade och sen städades det för fullt hemma. Var även och hälsade på min kära vän Hannah en sväng också <3 När Linus och Sebastian kom hem så gjorde vi taco gratäng sen åkte vi och hälsade på de andra hästarna hos mamma. Sebastian tycker det är så roligt med fölet. Dom sprang i hagen och lekte :) Efter det åkte vi ner till båthamnen och kollade på när mamma och Ele satt ner sin båt i vattnet. Sebastian följde med sin mormor hem och sov även över där.

Snart kommer han och och då blir det lunch sen ska jag iväg och jobba. Jobbar hela helgen så det blir ingen festande för mig denna helgen heller =(

Bilder från igår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0