Dagen i helhet.

Jaha, de där gick ju mindre bra. Kanske man bara kan lägga upp ett x antal bilder eller så var bilderna för stora. Ska försöka klura ut vad som blev fel.

Dag då.. Dagen började som i vanlig ordning väldigt tidigt ( 05:30). Marwin tycker alltid att de är dags att gå upp långt innan tuppen. Oftast så kommer sebastian upp kort efter det. Leya sover dock väldigt bra. Hela nätter utan att vakna för att äta till och med. Vid 8-9 brukar hon vilja komma upp ur sängen. Vid 9 packade vi in alla barn i bilen och åkte mot dagis för att lämna Sebastian. Efter det fot vi vidare till kvarn och köpte kraft och spån till hästarna. Sen iväg till mamma och lämnade de i stallet. När vi ende var där så passade vi på och gå in och fika. Semla och kaffe! De är grejer de :) kl 13 åkte jag och handlade lite innan jag hämtade Sebastian och Thilia (min systerdotter) på dagis. Väl hemma var det som vanligt full rulle. Lek, städning, tvättning, matlagning och byten av flertal blöjor. Vid 18 kom Malin och hämtade Thilia och efter det var det bad dags och alla andra kvällsbestyr. Kl 20 åkte Linus till bandy och jag och Leya kollade på mitt favorit program.. Familjen annorlunda. Nu är kl snart 23 och de är läggdags även för mig.

De här kläderna kom med posten för någon dag sen. Jag älskar barn kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0