Panik

Vaknade imorse i ren panik. Tryck över bröstet och kände att jag inte kunde andas. Vet ni varför? Jo, låg och tänkte/drömde om hur fan jag skulle hinna med allt jag vill och måste på min lediga dag. Panik? Ja faktiskt! Trots men går upp tidigt så räcker inte dagens timmar till. Jag vill hinna med tvätt och städning, leka med barnen, ta med barnen till lekplats, sköta om hästen, vila mig själv i soffan, gå igenom barnens garderober, handla och gå på orsa yran. Så, vilka av alla dessa omenet ska jag hinna med utan att bli allt för trött? En ledig dag.. Ska man inte passa på att vila och bara ha det bra då? Ska försöka få ihop de :) Jag har iaf fixat med tvätt, gjort klart i stallet, lekt med barnen vid terräng banan på ridklubben, gjort lunch och nu ligger jag i soffan. En del saker är iaf strukna från listan. Imorgon blir det 13 timmars pass igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0