Miss

Förra inlägget var skrivet igår. Blev nån miss!

Nu iaf är klockan mycket så jag borde egentligen gå och lägga mig. Men om man har jobbat 26 timmar på två dygn och ska även jobba imorgon så känner man att umgås med familjen är viktigare! Sebastian var vaken när jag kom hem vid 21. Så jag kramades med honom och Linus då. Vi bestämde även att vi skulle vara lite busiga och ha lite extra mysigt med ostkrokar och cola. Nu har han precis somnat iaf.

Har fått paket också som jag beställt. Ett sett med byxa och jacka fodrat regnställ till Sebastian, hummel skor till Sebastian, minimoy leggings till leya och 3 st varma mössor till barnen. Sånna mössor brukar vi ha åt barnen fast med märket didriksons och dom är bäst! Såg dessa på hemsidan fast med okänt märke för 52 kr st!! Sjukt billigt så jag fick lov att testa. Och glad vart jag då dom har precis samma material som didriksons.

Nu ska jag snart gå och göra mig klar för sängen så jag orkar upp imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0