Min ledig dag.

Dagen har gått fort. Tråkigt då man vill hinna med så mycket. Hela familjen var iaf med mig till stallet imorse. Sebastian hjälpte till och borsta Adde, jag mockade, Linus och Marwin fyllde hö säckar och mat och Leya satt nöjdt i vagnen. Efter lunch så åkte vi till bra och handlade på dollar store. De är så perfekt att handla hygien artiklar där som schampo, tandkräm, våtservetter så det räcker hela månaden för säkert häften av de "vanliga" priset. De blev också några ramar, nån leksak och strumpor. (tvättmaskinen äter upp strumpor.. Speciellt Sebastians) Sen handlade vi mat på Willys. När vi kom hem så kollade jag på hästhoppning. Os. När det var pause så skyndade jag mig till stallet och tog in Adde och gav honom middag. Hem igen och dammsugade, skurade golv, tvättade och gjorde middag. Sen var det dags för bad och läggning av barnen. Då var dagen slut! Snart läggdags för mig med :) imorgon ska vi skippa allt hus arbete och göra något roligt med barnen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0