Helg

Nu är det helg igen vilket betyder jobb för mig. Har jobbat varje helg hela sommaren. Men men.. Pengar blir det iaf ;)

Denna dag har varit såå lång. Vi hade nattbesökare här som sov på våran soffa efter ett par glas vin kvällen innan. Vi var uppe tidigt.. Alldeles för tidigt. 05:30. Zzz

Vi tog det lugnt och åt en god frukost i godan ro. Våra 2 natt besökare åkte hem vid lunch. Sebastian blev hämtad av sin farfar. Dom var iväg och fiskade :) jag började städa och tvätta. Vi åkte sen och handlade och fixade klart i stallet. På eftermiddagen åkte jag till Mora och jobbade några timmar. När jag kom hem vid 21 var Sebastian vaken så vi myste ner oss i soffan och hade fredagsmys med x box spel och chips :) älskade mys unge <3

Nu ligger jag i soffan och laddar inför morgons 13 timmars pass..

Bild från imorse. Sebastian blev överlycklig när Hannah ville vara med och spela x box :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0