Fredagsmys och nytt i vardagsrummet.

Vi har haft fredagsmys här hemma i stugan. Chips, filmen Bolt och tända ljus. Jätte mysigt :) dock fick Leya nöja sig med att leka med pringles locket. Alla tre somnade som stockar vid 21:30. En sovmorgon hade suttit fint faktiskt. Zzzz Vi har fixat fint vardagsrummet. Ny ( rättare sagt uråldrig) hylla som vi målade vit och hängde upp brevid "myshörnan" och sen ett nytt vardagsrums bord som Linus snickrat och målat själv. Såå jävla snyggt och passar så bra in här inne. Imorgon är jag ledig. Älskar mitt jobb men skönt att vara hemma då jag trädde barnen så lite. 13 timmars pass oftast.. De är jobbigt att sakna familjen. Imorgon ska vi fortsätta fixa och måla inne, jag ska ta hand om hästen och sen (om vädret tillåter) ska vi packa matsäck och tillbringa eftermiddagen i svampskogen :) gula kantareller är mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0