Dagis

Andra dagen för Sebastian på över 2 dagar. Han har precis kommit hem och nu sitter vi i soffan och äter banan och kollar på barn program. Sebastian har verkligen saknat dagis och alla kompisar. Så roligt att han trivs så bra där!
Leya ligger och sover just nu. Efter hon har vaknat ska vi ut och leka. Bäst att passa på nu när de är så fint väder :)
Tro vad man ska laga till middag idag då? Något med falukorv får de bli ;)

Så skönt att vara hemma med alla mina älskade.. Dock känner jag mig väldigt trött och slut efter alla dessa timmars jobb. Inte ens en kombination av power king och kaffe har hjälp mig. Illa!

Här sitter Marwin och Sebastian och vilar framför tv'n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0