Äntligen.

Idag har jag fått träffa mina underbara barn halva dagen! Yoho. Slutade kl 15 och sen dess har det varit full fart här hemma. Började med att vara ute och leka i solen, sen fick vi besök av bror Jens, syster Malin och hennes söta dotter Thilia. Vi gick in och fikade och lekte en massa. Sen åt vi Tacos allihopa tillsammans. Efter middagen hade Malin dans show med barnen, hög musik och 3 dansade barn :) efter de vart de mer lek och stoj tills 19:30 då det var bad dags! Skummbad :) mycket uppskattat! Malin, Thilia och Jens åkte hem efter de. Som små barnen la vi och sedan var det dags för fredagsmys med äldsta sonen. Godis och läsk. Nu är även här lagd och jag är ny duschad. Ligger i soffan med ett glas vitt i handen och förbereder mig psykiskt på att jobba 13 timmar imorgon också.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0