Natt blogg.

Kl är 01:34 och jag bloggar från mobilen på jobbet. Just nu är det lugnt så jag passade på :)

Dagen idag har varit jätte bra. På morgonen red jag lektion för Fredrik och de fick hur bra som helst. Är så nöjd över Adde.. Och mig själv för den delen :)
När jag kom hem så klädde jag på barnen ytterkläder direkt och gick ut och lekte. Efter 1 timmes lek hick jag in och lagade lunch medans Linus stannande ute med barnen. Efter lunchen fick vi besök och städade jag för fullt. Tvättade 2 maskiner, dammsugande och skurade golven, dammade nedervåningen och vattnade blommor mm mm. Vid 15 började vm i hästhoppning och de såg jag självklart på. Farfar gjorde bra ifrån sig :) 6a i vm är väl inte fy skam?
Vid 17 åkte jag och sebbe och tog in adde och gav honom middag sen hem och åt middag själv och Sen var det dags för mig att lägga mig och vila inför natt jobb.

Och nu är jag här! Flera koppar kaffe senare är jag faktiskt ganska pigg :) får se hur länge det varar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0