Jobb helg.

Jaha.. Då var denna helg över. Jag har dock jobbat hela helgen. Åh vad jag har saknat barnen och Linus! Men de har förövrit gott bra att jobba.. Alltid lika roligt :) Fick göra ett helt oplanerat prov idag när jag skulle förya min läkemedels delegering. Jag vart jätte nervös när sköterskan sa att det har blivit nytt så man får lov att göra prov för att få den nu för tiden. Men jag fick alla rätt! Så det var ju bra.

Jag slutade kl 15 idag. När jag kom hem så var Thilia och Malin hemma hos oss. Linus slängde ihop en blåbärspaj som smaskades upp av alla med god aptit.
Nu sover barnen och Linus har åkt hem till sina föräldrar för en hockey kväll.
Här kommer bilder från dagens pajfest :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0