Helg.

Nu har jag dammsugat, torkar golv, tvättat upp all tvätt, stor städat på toaletten, vikt tvätt och städat Patriks bur. Så nu har jag gjort mitt för idag och de ska firas med ett glas rött till matlagningen som ska göras nu. Fläsk filé, potatis klyftor med kantarell sås :)
Nu är det helg!

Imorgon jobbar jag delad tur på 10 timmar. Så det är skönt att mycket av sysslorna är gjorda hemma. På söndag rider jag lektion för Fredrik på förmiddagen och sen jobbar jag natt sön till mån.

Ikväll är det vm i hästhoppning. De får ni inte missa ;) hästen som Rolf Göran Bengtsson rider är farfar åt fölet som ligger i joeys mage som kommer om ca 3 veckor :) bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0