En tidig morgon i vanlig ordning

Kl är 06:12 just nu och jag har uppe ett tag. Något deprimerande att titta ut imorse och se att de är helt vitt av snö överallt. Jag har sagt de många gånger men säger de igen , jag vill ha sommar nu!!

Jag har varit vakt under natten. Sebastian hade hög feber igår kväll när han somnade i soffan bredvid mig. Efter ett tag började han yta och griniga stup i kvarten, började skaka och han var tok het. Försökte väcka honom och få i han vatten och Alvedon men de var som att han var i en Annan värld. Han pratade med mig men han var ende inte vaken. Så därför kändes de bäst att sova bredvid honom i soffan.

Tro vad man ska hitta på i snö stormen då? Eller ja, Sebastian är ju sjuk så det blir inte så mycket mer än inomhus aktiviteter. Måste åka och handla på dollar store idag iaf. Alla hygien artiklar börjar ta slut.

Nu ska jag koka mig lite kaffe så jag vaknar till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0